Mercedes-Benz 420SE W126, 1986

Mudel: Mercedes-Benz 420SE

Esmane registreerimine: 02.07.1986

Mootor:4146 cm 3 = 150Kw = 204 Hj.

Tootmine: 12.1979 - 04.1992 (sedaan)
09.1981 - 10.1991 (kupee)
? -1994 (sedaan, Lõuna-Aafrika Vabariik)
Tootmisliinid:

Saksamaa: Sindelfingen
Malaisia: Johor Bahru (OASB)
Lõuna-Aafrika: East London

Disainer:
Bruno Sacco (1975, 1976)


Mercedes-Benzi ohutusalased uuendused, sealhulgas esimesed turvavööde eelpingutid.
Mercedes-Benz alustas järgmise põlvkonna S-klassi mudeli kavasid 1973. aasta oktoobris. - 6 aastat disainiti!
Esmaesitlus Frankfurdis IAA-l 1979. a. septembris.
W126 S-klass ehitati kokku 892.123 autot: (818 063 sedaani ja 74 060 kupeed)

W126 oli kõige populaarsemaks S-klassi mudel mida eales on toodetud.

Pikkus:

Sedan (SWB): 4.995-5.020 mm (teljevahe 2.935 mm)
Sedan (LWB): 5.135-5.160 mm (teljevahe 3.075 mm)
Kupee: 4.910-4.935 mm (teljevahe 2.850 mm)

Laius:

Sedan: 1.820 mm
Kupee: 1.882 mm (72,0 tolli)

Kõrgus:

Sedan (SWB): 1.430-1.437 mm
Sedan (LWB): 1.441 mm
Kupee: 1.406 mm

Tühimass: 1,600 kg (3,527 lb)


UUENDUSED maailma autoehituse ajaloos:
• Turvapadjad, kui reisijate kaitse lisameetmed. Juhi külgturvapadi esitati 1981. aasta mudelitel lisavarustusena (alates 1985. aastast standardil 500 SEL ja 500 SEK) ning reisijapoolne turvapadi esitati 1987. aastal ja sai kättesaadavaks 1988. aasta veebruaris (lisavarustusena, vähe varakult tootmist W126 autosid). Reisijapoolne turvapadi sai standardiks USA-s V8 mudelite jaoks 1989. aastal ja see oli 1990. aastal standardne kõigi 1991 mudelite jaoks .
• Veojõukontrollisüsteem (TCS -Traction control system), mida tuntakse ka kui kiirenduspiirde süsteemi (ASR), et vältida rataste kaapimist (kõigepealt Mercedes-Benz). Saadaval ainult Euroopa mudelitel alates 1989. aastast kuni 1991. aasta mudeliaastateni, mil see esitati USAs ainult 560 SELi ja SEC mudeliga sellel viimasel tootmisaastal.
• Turvavöö eelpingutid ETR on kõikide turvavööde (välja arvatud tagumised keskmised turvavööd sedaanidel), et eelpingutada rihmasid nt äkilise või jõulise pidurdamise korral).
• ABS-pidurivabastus süsteem (nagu see oli ette nähtud tema eelkäijaga, W116) oli vabatahtlik kuni 1986, välja arvatud premier 500 SEL ja 500 SEK mudelid.
• Crumple zones, mis absorbeerivad kokkupõrke energiat, vähendades reisijate vigastusi.
• Kolmas pidurituli alates 1986 USA-mudelitel, mis pakkus kolmanda piduritulelaterna tagumise tuuleklaasi keskel.
• Kõrge tugevusega madala legeerterase (HSLA) kasutamine autode valmistamisel.